Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Dörrlåsfunderingar och balkongbilder.

2008-07-20 21:03:36 i Inredning

Fast jag är hemma låser alltid Patrik dörren när han drar iväg nånstans. Litar han inte på mina krafter att klubba ner eventuella inbrottstjuvar? Förmodligen är det av ren omtanke. Alexandra och Markus kom just förbi och ringde på, ryckte i dörren och höll för titthålet och jag blev ju lite rädd, söndagstrött som jag är. Mina nedklubbningskrafter har ju liksom lagt sig på hyllan för att vila. De kom förbi för att säga hej och titta på balkongen som artat sig. Jag lovade ju bilder och bilder kommer. Vilken orgie i bilder jag bjuder på ikväll!


FÖRE.
EFTER.


Skriv en kommentar