Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Blues från Sverige.

2008-07-17 19:04:01 i Allmänt

Jobbet gick trögt. Träningen gick dåligt. Har en känsla av att jag hade blivit starkare både fysiskt och mentalt på soffan i ryggläge. Imorgon kommer mamma, pappa och Ludvig. Jag behöver dem. Jag vill ha kramar. Vi ska ut till Västervik i helgen med min familj och Patriks familj. Jag behöver vattenskidor, båtrace och Patriks gitarrspel i kvällselden.

Klart slut för idag.

Kommentarer

Hej.

Har du nåt tips på design till mig?

Ha en bra dag :)
Ja vi ska komma till Umeå snart, men jag vet inte riktigt när. Då kan vi gå o ta en fika.

Skriv en kommentar