Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ensamma dar, väldiga värld.

2008-02-12 20:39:25 i Musik!

Här är timmarna av ovisshet
poeternas bensin
här är natten när vi räknar våra stygn
allt gick så fort

Du kan dränka dig i minnen
eller litervis med vin
du kan sjunka ner i sörjan och vända dygn
men allt är gjort

Winnerbäck funkar alltid. Än fast jag på ett vis har "gjort slut" med honom. När man lyssnat på honom sen man var 13 kan man sin Lasse. Men ändå - han är ju liksom mannen med många nakna sanningar. Och; han är bra.

image36

Kommentarer

Man kan inte göra slut med honom, man kan ta en paus!
Jag kommer aldrig att göra slut med Lasse!
Minns kvällarna i våra respektive stall i 9an, då bandspelaren med Lasse var lika given som hästarna. Det var kärlek!
jag har aldrig haft ett förhållande med lasse, jag kommer nog aldrig ha det heller.
Carolina
Ida: Ja, det kan man :)
Emily: Ja, det minns jag! Det var tider det!
Johan: Koncentrera dig på lektionen istället!
jag kan inte annat än att hålla med dig! förresten, såg din profilbild på apberget, vilken fin bild det var. hoppas allt är bra! kram

Skriv en kommentar