Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Emma i London!

2008-02-07 12:56:23 i Allmänt

Varje cell i min kropp saknar dig
Varje slag i mitt bröst är ett slag för dig


Emma har startat en London-blogg. Jag längtar till jag åker dit!
www.emmaviking.blogg.se


image22


Kommentarer

Anonym
hej hej! härligt, jag visste inte att du hade en heller. jag jobbar i helgen, så det blir inget www för mig, trist nog. men annars är det rätt bra, sliter som få. hur är det själv? kram
skulle kanske skriva vem det var från också!
emma
aaaalskade van, gud vad jag saknar dig! :) och vad jag blev glad av att se den dar skona bilden pa dig och mig! Boka biljetterna hun och skynda dig hit!
love till dig!

Skriv en kommentar