Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sekunder.

2008-12-10 18:09:48 i Studentlivet

Jag älskar dagar som bara går och man egentligen inte gör så mycket, men som man mår bra av ändå. Mitt på dagen gick jag och Patrik en promenad i elljusspåret med Japp, sedan pluggade vi hela eftermiddagen och jag gjorde en telefonintervju. Nu ska vi laga mat. Det jobbiga med att plugga med Patrik under samma tak är att jag gärna har liv runt mig - pluggar som bäst med hög musik,  folk som stör mig (på bra sätt då) och allmänt ståhej medan Patrik vill ha knäpptyst och då menar jag verkligen knäpptyst.

Det var länge sen jag tipsade om en låt, så därför:

Norah Jones - Humble me







Skriv en kommentar