Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndagseffektivitet.

2008-08-31 18:36:09 i Allmänt

Jag hann med både promenad med Lisa i den sista augustisolen, andra halvlek i fotbollen, en halv period i innebandyn plus rundvisning på universitetsområdet med en inför morgondagen mycket nervös pojkvän.

När vi gick förbi dammen vid Samhällsvetarhuset stannar han och tittar på vattnet.

P - Va! Men.. här är ju Corona! Där bakom! (pekar)
C - Ja.
P - Jag har aldrig tänkt på att det är vatten här!

Förmodligen blir observationsförmågan bristfällig vid en eller ett par öl för mycket.


Kommentarer

imit
Njae, vi ska nog vara i hum, bet och sam husen också som det verkar. Vi måste hooka och så. Det skulle vara mysigt om vi kunde käka någon dag eller så. hälsa patrik att vi är nervösa och förväntansfulla tillsammans.

Hej! Nu börjar vi snart komma i ordning och det börjar lugna ner sig, vi kanske kan ses någon dag? Ni kanske kan komma och dricka kaffe eller något?
ja vet;) Hah, jag vill verkligen inte ha ngn butler:P

Har Patrik aldrigt tänkt på att de serr ut som de gör där uppe? alldelens för mkt öl för hans del:P

Puss!

Skriv en kommentar