Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Norgefarar'n och katten Svea!

2008-08-26 18:21:56 i Allmänt

Emma drog till Oslo förra veckan. Jag hann träffa henne och ge henne en stor hejdåkram. Som sagt Emma: Juldagen är vår dag.



Passade på att fota Emmas familjs katt Svea när hon låg där på soffan omgiven av färger som matchade hennes färgskala. Estetnörd som jag är.

Kommentarer

emma
Heej! :) vilket fint inlägg, jag blir varm i själen! Tänkte uppdatera lite, vi har jobb och lägenhet! NU får du kommer och hälsa på whenever u want! Saknar dig Carolina.

Pusss!

Skriv en kommentar