Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Music is the most high.

2008-08-12 18:38:44 i Musik!

Känner att det är dags att bjuda på ett musiktips.

Katie Melua - Belfast (Penguins and cats)



Och jag känner hur mycket jag saknar att sjunga.

Kommentarer

Prima vara, då kommer jag förbi med ett gäng Tara-tidningar så kan vi se på Landet Runt då! :-)
Jag saknar också att sjunga, det var otroligt längesen. Har dock ett hett tips - släng ut alla ur huset, ta en dusch och vråla för allt du är värd. Det är otroligt skönt ;] Hur är allt med dig annars, vart befinner du dig och sånt? Kram

Skriv en kommentar