Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Höstsöndag!

2008-08-31 14:33:00 i

Igår fick jag ett akut infall att jag var tvungen att träffa Göran och Elisabeth. Det kändes som om jag inte träffat dem på 100 år. Man träffar ju dem lite nu och då eftersom vi bara bor ca 200 meter ifrån varandra, men kvalitetstid är alltid bra att få. Jag och Patrik packade in oss i bilen och körde ut till Västervik där vi fick vin och kräftor och världens djupaste diskussioner som det alltid blir! När man är medlem i Patriks familj får man lära sig en sak och det är att nästan överrösta sällskapet om man vill få något sagt, haha, men det tycker jag om! Nu blir det Gammlia och Ersboda-Östersund och därefter kika på Mathis match; City-Dalen. Sportsöndag med andra ord.


Bild: http://www.vk.se/Article.jsp?article=211856

Skriv en kommentar