Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vi hade en klassfest -

2008-04-01 13:52:15 i Allmänt

- och en kamera.

     
    


Bildserien då: På bild nummer 1 ser ni hur jag försöker mig på att sminka Johan Boman. På bild nummer två myser Johan med ett utav hans, enligt honom, bästa golfpris! Jag och Ida på bild nummer tre. Svarens bok (krånglig historia) på bild nummer 4. Bild nummer 5 är ett praktexempel på visad medmänsklighet. Just innan bilden togs har Mats predikat om att man ska hjälpa sina vänner. Han bär gärna tunga sekelskiftesmöbler hälsar han. Flytthjälpen liksom. Jag och bästa Jessica på bild nummer 6. Bild nummer 7 visar upp åsiktsmakarna i högsta hugg. Bakom kulisserna från vårat ölspel på bild nummer 8. Johan Boman och Johan Bergström diskuterar skivomslagsdesigners på bild nummer 9. Bild nummer 10 ska föreställa någon slags visning av vårat upplägg kring regler över kvällen diverse lekar. Visningen står, som ni kan se, jag för. Jag vet inte varför jag ser så läskig ut. Den bjuder jag på. På den sista bilden ser ni hur Ida, jag och Jessica är uppsluppna av kvällens sena timma.

Skriv en kommentar