Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En artikel att läsa.

2008-04-15 13:16:03 i

http://www.vk.se/Article.jsp?article=181388 

Nu under lunchen bläddrade jag genom tidningen och slog upp en stor artikel om Eric. 
I sällskap med Patrik (som också spelar i Ersboda SK) blir det mycket fotboll och jag tycker om det. Jag tycker att ni ska läsa artikeln, den är bra och den får mig att tänka på alla gånger jag sett Eric hetta på planen men också alla de gånger han har varit delaktig i att föra laget till segrar. En artikel om fotboll, om uppväxter, om att hamna i olika gäng och en artikel om förebilder och hur viktigt det är.

Skriv en kommentar