Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fotoutmaning mars 2014: "Sött"

2014-03-05 09:42:00 i Allmänt

Dagens tema på fotoutmaningen är "sött" och jag kan inte tänka på annat än små valpar som har mjuk, mjuk mage, ullig päls, lena öronsnibbar och en vinglig, lite oproportionelig kropp! (De sylvassa valptänderna glömmer man lätt bort...eller?) Här är jag och Christoffer och hälsar på hos en kennel, maj 2013.
 
 

Kommentarer

Therese Bjärstig

2014-03-06 - 08:11:18
Åhhh valpar är ju så söta, men så behöver jag bara se på mina busar i hallen som tappar hår, och är allmänt besvärliga pga löptik i närheten för tillfället för att jag inte ska vilja ha valp något mer ;-P OCh så skoj att åka skidor med Jax, även om det blev en vurpa. Här skulle jag aldrig våga, det blir baggen och löpning eller sparken, det är nog så farligt ;-D Önskar dig en fin dag!

Sofia

2014-03-06 - 09:56:30
så söta!

svar: vad kul!!
jo, ja! det är himla fin stämning i lilla Umeå! bor dock inte i centrum, har tjugo minuter in men det är i varje fall i kommunen så :D

Skriv en kommentar