Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagsfrisyren!

2013-10-11 13:32:00 i Allmänt

Här är veckans fredagsfrisyr: en inbakad fläta som börjar på ena sidan och slutar på andra sidan. 
I kväll åker vi till Raja och stannar där över helgen. Jag ska följa med Christoffer och Jax på älgjakt. Spänningen är olidlig! Jag ser det som ett tillfälle för mig att träna på att vara tyst. 
Hoppas ni får en fin helg! 
 
 

Kommentarer

Evy
Ja ni alla som läser här. JAG vet att Carro verkligen hållit tyst idag, och jag vet även vilket äventyr hon varit med om, MEN det får hon berätta själv när hon kommer hem.
P.S Carro, visst ska du ta jägarexamen snart??
Svar: Nu har jag berättat om det stora äventyret! :) Ps: Ja, så småningom. Måste följa med fler gånger. Är dock rädd att jag blivit bortskämd nu och aldrig kommer att vilja sitta på pass... :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar