Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Årgång 1987 i mitt hjärta.

2013-06-03 20:35:31 i Allmänt

 
I helgen hade vi återträff från nian. Hela helgen var en enda lång glädjefest över alla återseenden. Jag har kontakt med några från högstadiet, men vissa har jag inte sett sedan vi gick ut nian! Jag och några tjejer styrde ihop återträffen med klasshäng på fredag (där vi mötte upp de övriga klasserna på en traditionsenlig hemmafest senare på kvällen) och brännboll på lördagen för att sedan avsluta med middag, drinkar och balkonghäng på hotellet på kvällen. Jag åkte hem när det var som roligast - det är väl det knepet jag lärt mig under de här tio åren. Tack fina, fina 9D och övriga 87:or för den här helgen. Någon sa att de ville ha 11-årsjubiléum - jag är på! På bilden ser ni mig och två av mina klasskompisar Kim och Emily. Bakom oss står Henke och sms:ar med någon hemlig kanske?

Skriv en kommentar