Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen

2013-01-02 20:34:08 i Allmänt

TAPETERNA!
 
Var på skogsmuseum. Fastnade extra länge vid en bild...
 
Hade ett gig där jag fick en lätt klaustrofobisk känsla.
 
Rensar klädstolen och tänker att: Nu ska jag hålla ordning! Det går en tre-fyra dagar och så är kaoset ett faktum. Igen.
 
Ansvarade inte över Saxnäs skolas luciatåg. Det var extremt skönt att sitta i kulisserna!
 
Min och Hans klass vann skolans årliga lusselir. Vet inte vem som var gladast... hehe.
 
Tillbringade en stor del av december i kyrkan.
 
Kristoffer var hemma med sin flickvän Kajsa!
 
Gav Ludvig några blockflöjtlektioner - han ska ha en konsert i Hedvig Eleonora kyrka den 23 mars. Ni kan boka förköp på Ticnet.
 
Och så blev det jul.

Skriv en kommentar