Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Och höstlöv som virvlar omkring och någonstans där står man

2012-10-10 22:16:16 i Allmänt

Min hjärna är så överhettad just nu på grund av att jag har mycket på jobbet och en mormor-oro som ligger som en skör dimma runt dagarna. Önskar att jag kunde skriva mer om dagens friluftsdag, valpkursen, saker jag tänker, teer som är goda och sådant, men jag orkar inte just nu. Nu vill jag bara sova och hoppas att det går bra imorgon.
 

Skriv en kommentar