Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tid och ring.

2012-11-29 21:04:42 i Allmänt

Vad hände egentligen med den här veckan? Den bara försvann. Kom just på att det är fredag i morgon. Tiden är en märklig företeelse. Ibland vill man bromsa den och ibland vill man bara skrika Skynda, skynda! Nu ska jag bejaka den. Bli bättre på det i alla fall.
 
Ps: Insåg att bilden nedan kan skapa förvirrelse. Jag är inte förlovad. Bilden luras. Ringen sitter på mitt högra ringfinger, det är min farmors gamla vigselring och jag fick den när jag fyllde 20 år. Nu har vi rett ut det.

Skriv en kommentar