Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Näst sista dagen av 2012

2012-12-30 16:52:29 i Allmänt

Vi kör plus/minus idag. 
 
+ Fick ett telefonsamtal av en saknad, klok och bra kvinna.
+ God middag!
+ I morgon är det nyårsafton!
+ Spontan filmeftermiddag med lillebror.
 
- Väderomställningen.
- Att jag måste packa inför nyår. Hatar att packa/packa upp. Hittills har jag packat sovsäck, ett trasigt liggunderlag samt en flaska champagne. Behöver jag något mer? 
- Att jag måste jobba en stund nu. Är inte helt klar med mina omdömen med tanke på min hektiska arbetsperiod innan jul. Men snart! Tänker så här: om jag jobbar effektivt en timme så jag kan beställa mig något fint sen. Jobbar jag två timmar får jag beställa två grejer och så vidare. Vi får se om det fungerar. 
 
 
 
 
 
 

Skriv en kommentar