Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Sjungbyxorna.

2011-03-29 21:36:50 i Allmänt

Ikväll har jag och Peter repat. När jag kom in så ursäktade jag min slappa kvällsmysar-stil och fick väl ingen direkt  märkvärdig reaktion av varken Peter eller Andreas. När jag går och tar ett glas vatten utbrister dock Andreas med ett lätt anklagande tonfall: Men vad har du för byxor på dig?!

Jag tycker att det är ett par fenomenala sjungbyxor i alla fall. Nu ska jag se Sagan om Ringen med min pojkvän. Ni som känner mig vet att det är en stor uppoffring för mig, men vad gör man inte. Man kan ju hoppas på lite massage eller nått annat kul i utbyte!

Skriv en kommentar