Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Examensfirandet!

2011-06-07 14:14:12 i Studentlivet


I lördags tog jag examen efter fem år på Universitetet. Det var mest skönt, men snart kommer väl vemodet om jag känner mig själv rätt. Här är alla kusiner samlade!


Två allvarliga bröder och en glad syster.




Vi åt examensmiddag på fantastiska Socialize som ägs och drivs av min vän Emilys kusin Lotta-Karin och hennes sambo. Vi blev väl omhändertagna!


Min morbror Roger och kusin Oliver var taggade på mat!



Mellan varje rätt fick jag presenter, hurra!


Fin-mormor med govinet.





Och maten. Mmmm. Ät på Socialize. Ni kommer inte att ångra er.



Festcigarr!


Examenskyss!



Kärleken.

Kommentarer

A E L
Fina bilder! L o K ser ut som två finansvalpsnyllen!

Du är så vacker så jag smäller av och dör. Och grattis grattis igen till examen och till ditt nya jobb och till att du verkar lyckas med allt du tar dig för, just för att du är du och för att du har någon slags lycka som liksom genomsyrar allt du gör och allt du är. Det är kanske det mest imponerande av allt. Puss, jag saknar dig

Skriv en kommentar