Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndagsbröd och vårpresenter.

2011-02-06 17:19:00 i Allmänt



Bakade bröd idag.


När jag var hem sist fick jag en "liten vårpresent" av pappa..


..det var en bok jag velat läsa länge!


Och så fick jag två nummer av min favorittidning!

Kommentarer

Mamma
Brödet ser jättegott ut, mormor hälsar !

Kram mamma !
Boken är alldeles utmärkt bra. :) Jag fick den i födelsedagspresent och den lästes ut väldigt snabbt. Historia och spänning i ett - kan det gå fel? Nej, absolut inte!



Ha en toppenfin start på veckan!

Skriv en kommentar