Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vad är grejen med Salem?

2010-11-17 21:34:07 i Musik!

Idag när jag satt hos frisören och kapade (ganska precis en och en halv dec försvann!) mitt hår stördes den sköna stunden av en viss persons musikaliska verk. Salem Al Fakir. Vad är grejen? Blir less på hans låtar efter intro, vers och en refräng. Det stackars "musikundret" imponerar inte på mig, något han dock verkade göra på min frisör. Efter att jag för tredje gången i rad plågats av att höra något av hans album sa jag till frisören:

- Eh.. du. Har ni ingen annan musik här?

Försökte vara så försynt som möjligt. Hon såg dock igenom mig. Hej, jag heter Carolina och jag är en musikbitch.


Kommentarer

A E L
VAD e grejjen med HÅKAN HELLSTRÖM?
elden
vad är grejen med Hellström OCH Salem?!

Skriv en kommentar