Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Costas och Tisdagsrex.

2010-08-04 11:57:34 i Allmänt


Ida och Linnéa.


Servitören hade en söt tax som satt utanför restaurangen och när jag hör en hund måste jag gå dit. Jag kan dock skönja en viss besväran i taxens ögon över min framfusighet.



!


Sedan gick vi till Rex och där var den här fina mannen.


Här försöker jag visa hur mycket jag längtar efter ledighet så jag kan skriva klart saker, men fingrarna spretar lite hur som helst!


Tack jobbet för en rolig kväll! Nästa gång blir det ond, bråd död i "Havet"!




Kommentarer

Jag fick ju till en bra bild iaf! :)

Skriv en kommentar