Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Saknaden av bruna sommarfötter.

2009-09-08 13:17:07 i Allmänt



Igårkväll när jag cyklade tänkte jag att det snart är dags för vantar igen. Och så tänkte jag på bruna sommarfötter. Och vilken kontrast den tanken skapade.

Kommentarer

Otrolig kontrast indeed. Men det är rätt härligt med frasig norrlandssnö och tjocka lovikkavantar också.



Förresten, hittat nåt på cambro än? Jag har letat mig fördärvad snart. Puss!

Skriv en kommentar