Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

En sorgens dag.

2009-09-16 18:36:13 i Allmänt

Jag har råkat riva upp ett hål i min alla tiders svarta favoritkofta. Jag börjar snart gråta. Det är sant. Jag använder den här koftan minst 2-3 gånger i veckan. Det är egentligen mammas, men jag har gjort den till min genom att ha haft den i flera år. Men åh. Jag hatar att införskaffa nya plagg som substitut för gamla trotjänare. Det blir aldrig riktigt samma sak. Jaja. Jag får väl besöka Myrorna. Eller mammas klädkammare.


Skriv en kommentar