Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Middag.

2009-10-31 13:21:59 i Allmänt

Ja. Under den här veckan har jag blivit bortbjuden på middag tre gånger! Snacka om lyxigt. Igår bjöd Patriks morbror Bjerre med familj på middag.


Lucas, Molly och Mathis.


Elisabeth, Göran och Jacob.




Jag och Fannie halvdog av skratt åt en extremt banal sak som ett high five i fel form, haha!


Göran tog fasta på att det är Halloween idag.

Nu sitter jag och pluggar och taggar upp för festen ikväll. Det som dock känns tråkigt är att Patrik är sjuk och inte kan följa med. Det är två killar som har en eventfirma som har styrt upp en stor maskeradfest som vi (eller jag) ska på. Jessica och hennes syster Josefine ska också dit så efter middagen drar jag till Jessica.

Skriv en kommentar