Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Nu flyttar vi med fåglarna som trotsar atlanten.

2009-11-24 15:58:27 i Allmänt

Det är en helt ordinär tisdag idag. Har tränat med Sabina, det bästa träningspasset sen danspasset förra helgen! Har gjort en telefonintervju, läst några kapitel om inre och yttre motivation (kan vara något av de mest intressanta jag läst) och snart ska jag styra upp någon middag till min guldsparv kommer hem. Patrik hatar att jag kallar honom guldsparv, men jag tycker det är lite sött. Som en liten speciell fågel bland alla gråsparvar. Det är ju det han är!

Ikväll kommer Alexandra hit för att kika på tv och prata. Förresten! Alexandra, håll i dig nu:


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA (ANDNÖDSPAUS) HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!


Denna bild är från vårt plojfoto när vi gick i nian! MINNEN!

Kommentarer

HHHHHHHAHAHAHAHAHAH! Shit de va inte igår:P Det va de absolut bästa ja sett på länge!

Skriv en kommentar