Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Mastodontrep.

2009-11-16 21:14:18 i Musik!

Nyss hemkommen från ett drygt tre timmar långt körrep. Jag förstår aldrig hur jag kan bli så slut efter repen. Efter vissa låtar är jag så trött i kroppen så jag bara vill lägga mig och vila, haha! Kvällens rep gick väldigt bra och vet ni en sak? Jag ska sjunga en låt solo på konserten! Hjälp. Ni kommer väl och tittar och stöttar mig?

Konsertens tid och plats:

Stadskyrkan, Umeå.
Fredag 4 december.
Konsert 1 - 18.30
Konsert 2 - 21.00


(Det är samma konsert båda tiderna).

Ps: Tack för inbjudningarna till ställen jag kan störas på under exjobbets fortskridande!

Kommentarer

Åh va jag ser fram emot ditt solo! Jag kommer absolut och Marcus kommer oxå om han inte har andra planer:) Puss!
Jag hade kommit om jag hade befunnit mig närmare umeå, hade varit så kul att se och höra! Men då befinner jag mig på vinterbal i kallaste haparanda.

Skriv en kommentar