Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Lunch hos Ida.

2009-11-04 14:54:59 i Allmänt

Är nyss hemkommen från lunch hos Ida. Siri hade vuxit jättemycket! Vi har ju inte setts på 6-7 veckor då jag haft praktik i Vilhelmina.


Siri skrattar när Ida kittlar henne!


Siri visar hur stark hon är! Hon rullade från rygg till mage flera gånger när jag var där.


Och så skrattade hon när jag och Ida sjöng sången till "Luftens hjältar".


Kommentarer

Vilken liten gullefis! ÅH.



Ps. om pappa hörde att han var lik reinfeldt skulle han nog gråta blod, haha.

Skriv en kommentar