Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Drömmar och sånt där annat.

2009-11-17 11:32:30 i Allmänt

Har ni någon gång känt att det råder någon slags övernaturlig kraft mellan er och era vänner? Jag kan rätt ofta gå och tänka på vänner som sekunden efter ringer, skickar sms eller mailar mig. Eller så lyssnar jag väldigt mycket på en låt för att sedan se att en vän skrivit om den i sin blogg. Det känns lite läskigt. Dessutom drömmer jag väldigt ofta saker som sedan händer i verkligheten och det är både fascinerande och skrämmande. Jaja. Slutsnackat om detta, nu fortsätter jag pluggandet!


Botaniska trädgården, 2009.

Kommentarer

Jag längtar till imorgon. Jag behöver dig, för du är så bäst.
Anonym
Jag älskar den här bilden, så otroligt vacker!!

Vi ses senare raring! Puss

Skriv en kommentar