Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Göteborg måndag.

2009-06-10 23:42:13 i Allmänt


På måndagen gick vi på stan. Här är en inredningsbutik som var himlarns mysig!



Kristoffer i en jeansdrömvärld!


Patrik provade en jättefin kaschmirtröja med skinnlappar på armbågarna.


Vi åkte också ut till Anders gamla jobb där vi fick se Anders föredetta arbetskamrats hund, en Ruskie toy-valp på 12 veckor. Som fullvuxen väger den 2 kg. Om ni tittar på gatstenen förstår ni hur liten den är.


Titta vilken pyttehund!


Vi åt lunch på ett mysigt ställe där jag åt en jättegod fiskrätt.


Och så fick jag äntligen min morotskaka som jag tjatat om hela helgen!



Och ett gott lingon- och blåbärte med mjölk!

Tack till dig Anders för att vi fick bo hos dig och att du skjutsade oss överallt dit vi ville! Detta måste vi göra om! Och för att avsluta denna bildkaskad på ett Göteborgshumorsätt avslutar jag med denna bild:


Kommentarer

Mamma
Mamma
Vilka fina bilder man förstår att ni haft en härlig resa. Kram Mamma !
Hahahaha, registreringsskylten! Jag dör! Haha!
GÖTTMOS!



Jag skrattar gott åt bilden på Patrik i tröjan. Hn ser något skeptisk ut.
A E L
Jag åt lunch med Katrin i dag,Tyson mådde bara bra.
Ida
Vilken härlig resa ni verkar ha haft. Det är verkligen guld värt att få åka bort några dagar, sen orkar man med Umeå ett tag igen :)
A E L
Det sjuka med gött mos är att det är ett vedertaget uttryck i vardags-göteborssskkann

Skriv en kommentar