Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Västervik lördag.

2009-07-12 17:58:29 i Allmänt

I helgen har vi varit i Västervik och här kommer en bildkaskad. Först lördagen.


Blomster.


Får.


Maja och Lukas förberedde middagen.


Bjerre, Maja, Elisabeth, jag och Jacob tog en springtur.


Sen gjorde vi armhävningar.


Rygglyft.


Och jobbiga magövningar!


Fysisk aktivitet krävs faktiskt efter intag av denna tårta som jag och Patrik bakade i fredagskväll.


Jag kunde knappt sova på fredagnatt för att jag längtade så mycket till lördagen då jag skulle få garnera tårtan! Jag älskar att garnera bakverk! Knäppt, jag vet.


Gymnasttruppen, haha!


Stentrollet höll allt under uppsikt!


Sen var det dags för vattenskidor och ring efter båten!


Lukas taggade och var lite nervös för båtchaffören var ju ingen mindre än..


Mathis som är ökänd efter sina racerturer på vattnet!


På kvällen badade vi i badtunnan som hade en aningens för varm temperatur, men det gick bra i alla fall!


Jag, Elisabeth och Maja var tvungna att svalka oss i vattnet.


Sent på kvällen drack vi te och berättade spökhistorier.




Kommentarer

Anonym
Synd att man missa, fick en abborre på 1,1 kg vid kraftverket med Anders.

Int nådigt ve mygg asså!
Usch, tur man slapp myggen! Har inte dödat en enda mygg i år, det du! Lär väl bli till helgen! Vi kanske kan ta en nattlig fisketur och så blir det väl camp augusti sen? Hur gick det för Thimmie med ekonominyheterna/kultur i DN? KRAM!

Skriv en kommentar