Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Äntligen är du är, december.

2009-12-01 11:58:52 i Allmänt

(Men varför var du tvungen att invänta så mycket?)

Saker jag gjort och ska göra idag:

Träning - avklarat
Plugg - avklarat
Lunch - avklarat
Kompletteringhandling till julfikat.
Tvätta två ton tvätt (vill nån hjälpa mig?)
Plugga mer.
Äta middag hos Göran och Elisabeth 17.30.
Välkomna Japp hos oss. (G och E åker till Thailand i två veckor och vi ska ta hand om Japp, hurra!).


Kommentarer

Ida
Mysigt att få vara hundvakt. Vet ju hur mycket du längtar efter hund :)
A E L
November kommer igen 2010. Var så säker.

Skriv en kommentar