Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

It was written.

2009-04-13 17:13:21 i Allmänt

Har suttit ute på balkongen och memorerat och förberett några analyser inför morgondagen. Medan solen lyste på mitt ansikte lyssnade jag på en gammal skiva från gymnasiet och kände nostalgi, haha! Men nu är det inte det jag ska skriva om utan jag tänkte bjuda på lite bilder från dagen!


Här är min vän Fredrik. Han kikar in i badrummet för att se hur mycket grejer som är kvar.


Här är jag! Jag sattes i arbete med sopkvasten!


Skräp på släp!

Kommentarer

Äntligen värt å kommentera här! ;)

Synd bara du fick med det sämsta kortet på mig! haha
SV: Äsch. Nu ska du inte vara fåfäng! :P

Skriv en kommentar