Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Oh, sweet monday!

2008-04-21 10:21:58 i Allmänt

Min vän Fredrik tipsade mig om en bok om relationer.

F i E n D säger:

Hur långt läste du?

Carolina säger:

halva boken plus valda kapitel

Carolina säger:

tyckte det var saker man redan visste och kunde räkna ut själv

F i E n D säger:

Ja, det var det

Men det är skönt att få exempel och mer "ord på saker" med boken..

Och för dem som inte är vana att se saker på vissa sätt kan det bli "jaha!" -känsla för i många exempel..

F i E n D säger:

bara för att du kanske är smartare än en medelsvensson ibland

Carolina säger:

word


Kommentarer

hahaha.. och du citerade det jag skrev på MSN :D fuling!

Skriv en kommentar