Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Händelseförloppet i bilder.

2008-04-30 08:26:17 i Allmänt

Jag har ju hunnit med en del saker sen jag sist publicerade något annat än diverse smskonversationer. En tripp till fjälls har hunnits med bland annat. Jag har också fyllt 21 och haft kalas. Patrik har varit och hälsat på. Vi har ridit islandshästar och pratat. De senaste dagarna i bilder kommer här.

     
     
image112

Jag gillar den här bilden. Än fast kameran var felinställd så bilden blev suddig gillar jag ju motivet :)

Kommentarer

Snygga bilder. Synd bara att jag o Nikki såg ut som vi var på pjöttmyra bägga två :-)

Skriv en kommentar