Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Östersund

2017-12-05 19:58:04 i Allmänt

Vad får man om man tar en middag på Pinchos med Christoffer familj, Solsidan på bio med Linda, en drös timmar på stan med Christoffer, incheckning på Gamla teatern, spa och helkroppsmassage, tre rätters-middag, goda drinkar med Alexander och Maggan, en skön natts sömn på hotellet, mysmorgon med julkalendern i sängen (fortfarande chockad över att Christoffer låg i sängen till 09.00!) följt av hotellfrukost, lite mer shopping och våffellunch hos Alexander och Maggan där Vidar fascinerades av katterna (hundarna brydde han sig inte om, hehe) och till sist en hemresa där Vidar sov nästan hela vägen hem - helt slut på efter att ha varit på lekland med faster och myst med farmor, Thomas och Kristian? Jo, då får man en av årets tveklöst bästa helger. SÅ tacksam över min 30-årspresent från Christoffers familj!
 
 

Skriv en kommentar