Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Utedag med Ludvig och Hanna

2016-03-16 17:49:16 i Allmänt

I dag kom Ludvig och Hanna hit och vi gick ner till sjön och eldade och fikade. Vidar låg i pulkan och mådde gott!
Underbara vårvinter! Jag och Hanna har planerat att ta en spadag nere vid bastun snart. Tänk bastu, skrubb, ansiktsmask och hårinpackning och så ett uppfriskande dopp i sjön. Så fort isen är borta kör vi, eller hur Hanna?
 
 

Kommentarer

Hanna
Bra plan! Tack för idag! :)

Maja

2016-03-16 - 20:03:44
Ser ut att ha blivit en fantastisk dag! Här har gatorna sopats idag, ett steg närmare "riktig vår". :-)
Svar: Åh! Älskar när gatorna sopas rena från grus! Här är det ett bra tag kvar innan dess :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar