Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Söndag i gråväder

2016-03-20 19:14:05 i Allmänt

I dag var det ett riktigt gråväder (eller kojväder som min mamma säger) men vi klädde på oss och gick ner till sjön och eldade. Vi åt lunch ute och satt där nere i några timmar. När vi kom hem ammade vi i soffan och hela familjen sov en liten stund. Så skönt att slumra in efter att ha varit ute en stund! Sedan tog jag Imra och åkte till stallet och tränade. Vi ska styra upp en träningsgrupp i personspår i vår, det ser jag fram emot! Nu har Vidar somnat och jag och Christoffer ska se på vårt favoritprogram Mästarnas mästare. Bra söndag i gråväder!
 

Skriv en kommentar