Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Magen och yllefilten

2016-01-09 13:59:42 i Allmänt

Magen och yllefilten trivs bra ihop! I dag kurar vi inne efter en stund ute i det magiska vinterljuset - sol och gnistersnö måste ju vara bland det allra vackraste! Min morbror Roger och hans fru Åsa är på besök  i helgen så i kväll blir det gomiddag! Hoppas ni har en fin lördag. 

Kommentarer

Nästan avis på er som går i väntans tider! Så spännande!! Kikar in titt som tätt om något hänt :-) Vilket datum är det beräknat?

Skriv en kommentar