Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Luciamorgon

2016-12-13 10:47:00 i Allmänt

Under förmiddagen har vi skickat ut en hälsning på Instagram, en önskan om en glad Lucia. Den här bilden tog jag med telefonen och de nedanstående bilderna med kameran - det märks att det är midvintertid!
Så spännande med ett eget ljus!
Vår älskade lille tomtenisse!
Här då, fotoredo med huvet på sned och gulligaste smajlet och så blir bilden suddig..... :(
Hoppas ni får en fin luciadag. Jag ska på ett möte och morbror Ludvig ska passa Vidar. I dag är det tolv minusgrader så i kväll ska jag bannemej ut och springa, längtar!
 
 
 
 

Kommentarer

Monika Helena
Men hur söt får man vara. Harmonisk liten gosse, eller hur? Kram.
Svar: Ja, han är lugnet själv! Nu börjar han dock bli snabb och reser sig och far omkring så nu börjar det bli mer fart ;) Kram!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar