Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Middag hos Hanna och Ludvig

2016-04-10 07:05:17 i Allmänt

I fredags blev vi bjudna till Hanna och Ludvig på middag.
Deras lägenhet är så himla behaglig och stilfull.
Skåpet är ett arvegods från vår farmor och farfar och passar så bra i deras lägenhet.
Att få komma och sätta sig vid dukat bord är så lyxigt och vi prickade ju in två middagsbjudningar denna vecka, hehe!
De bjöd på chili på högrev. MUMS!
Hanna hade gjort en magisk efterrätt som jag ska kopiera på någon middag framöver.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Maja

2016-04-11 - 20:50:44
Ser verkligen ut som ett fint hem! och goda saker att äta. :-)

Skriv en kommentar