Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Livet ur mobilen del 4834208920

2015-07-13 08:46:00 i Allmänt

Jag och Christoffer frågade Nikki om hon ville följa med på bio en dag och det ville hon såklart!
Gjorde en smoothie som smakade sommarglass.
Christoffer och Linda pallar apelsiner på Mallorca.
Min klubbkompis Elins labradorvalp Nandi.
Jag har inte så många fobier så som höjd eller spindlar och så. Dock är det en sak jag inte klarar av. Jag får panik av att känna att jag inte kan röra mig. Trånga utrymmen har jag extremt svårt för. Jag får en släng av klaustrofobi. När denna scen visades på Mästarnas mästare rös jag av obehag...Deltagarna ska alltså gräva sig under ett plank och ni vet ju hur sand är - den lever sitt eget liv. 
En kväll i början av juni var himlen så här magisk när jag kom hem.
Imra. Eller Sälen som hon också kallas.
Trädgårdsfynd!
Misslyckad selfie...
Dalasjö är så vackert!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Anonym
Härliga bilder!

Skriv en kommentar