Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

På besök i grannkommunen

2015-12-15 20:55:59 i Allmänt

I kväll åkte vi till Dorotea för att gratta Christoffers barndomsvän Anders som fyllt 30. Anders och Johanna ska också få barn nu i januari så det var mysigt att prata graviditet och förväntningar inför vad som komma skall. Ibland känns det så surrealistiskt att det som finns i min mage snart kommer att vara här ute tillsammans med oss! När vi åkte hem snöade det och var 9 minusgrader. Julstämningen börjar infinna sig.

Skriv en kommentar