Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Kvälla in

2015-12-08 21:16:58 i Allmänt

Den där tröttheten jag kände i början av graviditeten börjar komma tillbaka nu så här i sista fasen. Klockan är inte ens 21.30 och jag har redan lagt mig i sängen. Ska avrunda denna decembertisdag genom att läsa senaste numret av Brukshunden. Appropå bruks... Nu går inte mina hundträningsvästar att stänga längre! En viss mage börjar vara i vägen, hehe.

Kommentarer

Det är tur att det kommer nånting gott ur den där tröttheten. Snart får vi träffa de små liven!
Svar: Ja! Jag längtar så himla, himla, himla mycket! Tänk, det är inte lång tid kvar! Ser fram emot våra bebisträffar :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar