Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Ingen annan stund än just den här

2015-12-18 14:52:28 i Allmänt

Nu har jag jullov. Vi kom hit till slut. Just nu önskar jag inget annat än att få ligga på soffan och vila. Det ska jag göra nu och om jag somnar gör det inget. Nu är det jag och stunden. 

Kommentarer

Maja

2015-12-18 - 16:56:19
Åh vad härligt med lov!
Själv är jag sjukskriven ett tag till så kommer inte få den där "nu är det jul-nu får jag vara lite ledig"-känslan vilket känns lite sådär men jag ska försöka njuta lite av julen ändå även fast livet är som det är.
Svar: Åh :( Jag har skrivit en kommentar på din blogg! Styrkekram till dig!
Carolina Lidström

Skriv en kommentar