Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Vad vill ni läsa om?

2014-09-23 10:11:02 i Allmänt

I oktober har jag bloggat i sju år och ni har fått följt mig genom min högskoleutbildning, studentlivet, kärlekar, konserter, musik, glädje, sorg, mitt första jobb, husrenovering, träning, hundlivet och så en massa anekdoter på det. Jag tänker fortsätta blogga men jag skulle vilja ha er hjälp. Ni är ändå ett rätt stort gäng som kikar in här varje dag vilket jag blir så väldans glad över. Vad vill ni läsa om? Finns det något ni vill att jag skriver mer om? Har ni något favoritämne? Någon bloggidé? Vad som helst! Jag skulle bli jätteglad om ni lämnar en rad i kommentarsfältet och skriver ni inget som tolkar jag det som att jag ska fortsätta som jag gör nu.
 
 

Kommentarer

annkristin
Hej Carolina! Jag läser din blogg rätt ofta, tycker det är kul för du skriver så inspirerande o bjuder på dig själv! O tyvärr är man ju så dålig på att uttrycka att man tycker nåt är positivt,det ska man bättra sig på:)det har vi kommit överens om även här på Berghem ;)
Kram Annkristin
Svar: Tack snälla du! Du har rätt i att man ska uppmärksamma det positiva, det är viktigt! Saknar er alla på Berghem, hälsa med dig är du snäll! Kram!
Carolina Lidström
Åsa
Vi är så glada å nöjda! Låter som ett uruselt underlag till utvecklingsamta i skolan men "fortsätt som nu"! Ha det //Åsa
Svar: Vad snälla ni är! Då kör jag på som vanligt! :) Kram!
Carolina Lidström
annkristin
Jag ska hälsa:) o fortsätt i samma stil,den håller!
Kram Annkristin
Jag blev ju råpeppad när du nämnde tips om att ta hand om vardagsrösten så du får gärna baka in lite såna saker! Det är så kul när man får nya tips och trix i det där. :) Kram!
Svar: Ska bli! :) Kram!
Carolina Lidström

Therese Bjärstig

2014-09-24 - 07:51:42
Kör på, jag gillar mixen av träning, inredning, hudar, fix, vardag och framförallt att du bjuder på dig själv och framstår som en otroligt humoristisk och varm människa!
Svar: Tack för de fina orden! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar