Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Tennarmband

2014-09-12 14:02:36 i Allmänt

Jag har velat ha ett nytt tennarmband länge och när jag fick se hur fina armband en av specialpedagogerna inom skolan här i Vilhelmina gör blev jag helt till mig! Jag beställde ett armband med mörkbrunt läder och ett litet mönster på, tycker att det blev så himla fint! 
När jag slutar i dag ska jag åka upp till Borgafjäll för att hälsa på min kompis Johanna, vi ska plocka kantareller! Trevlig helg!
 

Skriv en kommentar