Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Jaaaaa!

2014-10-11 18:30:00 i Allmänt

I dag har vi varit i Örnsköldsvik och tävlat i lydnad och jag och Imra tog vårt andra 1:a pris! Jag blev så himla glad, haha! Hoppade fram till tävlingsledaren och gav domaren en kram, hehe. Fick världens lyckorus! Som ni vet började hon ju löpa precis när jag skulle tävla tre tävlingar på raken så jag var extra sugen på framgång i dag. Jag tyckte att det var så mycket "go" som saknades hos Imra men den totala poängen gav oss ändå ett 1:a pris. Tidigare har jag ju skrivit om att mitt mål är att ta ett LP1 (lydnadspris lydnadsklass 1 = tre 1:a pris) innan året är slut och det vore så roligt om vi lyckades med det.
 

Kommentarer

så ni har varit här i trakterna i helgen! Grattis till förstapriset! Hårt jobb brukar löna sig :-)

Therese Bjärstig

2014-10-13 - 19:30:56
Men så SKOJ! Innerliga gratulationer från mig! <3
Svar: Taaaack! :)
Carolina Lidström

Skriv en kommentar