Jag heter Carolina och bor i Dalasjö, en by i Västerbotten, tillsammans med min sambo Christoffer, vår son Vidar som föddes i januari 2016, jämthundarna Jax och Major och ett gäng hönor samt en tupp. Jag arbetar som gymnasielärare och tycker om hundar, att prata jättefort, sjunga, skratta, träna, friluftsnörda och hitta på nya projekt. Just det: jag gillar Tove Jansson väldigt mycket också. Och att läsa och skriva.

Fredagkväll!

2014-02-21 23:18:08 i Allmänt

Förlåt för kornigheten i denna bild men den är så kallad "direktimporterad" från Instagram i något så kallat "filter". Har haft en mycket gemytlig kväll hos min kollega och vän Agnetha och så här såg jag ut: glad och glittrig! Efter tre dagars feberdvala känns det skönt att vara på benen igen! I går duschade jag för första gången sedan i söndags, hehe. Fräsch tjej! Har jobbat i dag och jag hoppas att bacillerna lämnar min kropp snart. Har fortfarande hosta så det blir förutom kvällens lilla utsvävning en lugn helg - ska kolla på OS och träna vovvarna! 

Skriv en kommentar